מתלבטים לגבי תוכניות גפ"ן?

רוצים להזמין ספק חיצוני אך לא בטוחים אם הוא מתאים?

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!

כבר עשור 'ארטה' מסייעים לבתי ספר, גופים קהילתיים ורשויות מקומיות לקדם שינוי וצמיחה חברתית על ידי פיתוח והטמעת תוכניות פורצות דרך לקידום חדשנות חברתית. 

אנחנו פשוט עושים את המאץ' המושלם- 
בין תוכניות גפ"ן איכותיות לבין בתי-ספר

מי אנחנו | ARETE

אנחנו מלווים עמותות, רשויות מקומיות וארגונים קהילתיים לייצר שינוי ולאפשר צמיחה חברתית באמצעות פיתוח תכניות ומיזמים חדשניים ופורצי דרך לקידום חדשנות חברתית. במשך שלושה עשורים אנחנו מלווים עמותות ומלכ"רים, גופים קהילתיים ורשויות מקומיות ומסייעים להם בתכנון אסטרטגי, בגיבוש חזון ובפיתוח ויישום פתרונות יצירתיים בדרך להצלחה.

הכירו את המומחים שלנו

אנחנו בוחנים לעומק את טיב התוכניות, ואת איכות המרצים, ומביאים אליכם את מיטב התוכניות המקצועיות, העכשוויות והמתקדמות ביותר. בדרך הזאת תהיו בטוחים שהתוכניות שהזמנתם הם המובילות בתחומן.

יוזמות חברתיות

תוכנית עוסקת בפיתוח מיזמים חברתיים וקהילתיים על ידי בני נוער. 
מטרתה לאפשר לתלמידים להתנסות בהובלת מיזם קהילתי-חברתי  משלב הגיית הרעיון, דרך מכלול היבטי תכנון עד לשלב יישום בקהילה הלכה למעשה.

 

התוכנית מבוססת על מתודולוגיות בעולם האימון האישי והעסקי ומשתמשת במודלים יישומיים ומשתמשת לעיצוב חשיבה יזמית, עצמאית ומתקדמת.

 

במהלך התוכנית התלמידים מקבלים הזדמנות להכיר את העוצמות הטבעיות הטמונות בהם ולומדים דרכים לאימוץ דפוסי חשיבה חדשים יצירתיים וגמישים העוזרים להם להסיר חסמים והנחות יסוד מעכבות ודפוסי חשיבה כובלים ונוקשים.

התלמידים המשתתפים בתוכנית לומדים לפעול יחד כצוות עבודה סינרגטי באמצעות זיהוי החוזקות והיכולות של עצמם ושל האחר, לטובת מיזם משותף שהוא בבחינת שלם הגדול מסך חלקיו.

מטרת התכנית

היכרות עם העוצמות התמונות בכל אחד ( כוחות, ערכים, שאיפות)
היכרות עם עולם היזמות
תרגול אקטיביזם חברתי
העצמה ע"י הקמת מיזם חברתי קבוצתי שנותן מענה לצורך שזוהה.

מסגרת התכנית

15 מפגשים פרונטאליים בני 90 דקות מותאם לצרכי המסגרת

אשמח לקבל פרטים נוספים על תכנית יוזמות חברתיות

תכנית גפ"ן אימון יצירתית

תכנית אימון ואומנות הינה תכנית חווייתית הנוגעת בתחומי חיים שונים ומנגישה כלים אפקטיביים להתמודדות עם: פחדים, קבלת האחר, פיתוח מסוגלות, חיבור חברתי/ קהילתי, פיתוח שיח רגשי אפקטיבי ויצירת מרחב בריא ונעים בתקשורת של הילדים עם עצמם ועם הסובבים אותם.

התוכנית מנגישה כלים וידע בדרך חווייתית של אומנות, יצירה ומשחק ובכך משפרת את היכולות של כל אחד ואחת מהתלמידים. בסיום כל פרויקט נערוך תערוכה בבית הספר להצגת תוצרי האומנות של הילדים.

ערכת הקלפים עליה מבוססת התוכנית מאושרת ומומלצת על ידי מכון אדלר והפכה לכלי טיפולי נרחב לילדים בכל הארץ.

מטרת התכנית

תכנית זו הינה חווייתית ונוגעת בתחומי חיים שונים ומנגישה כלים אפקטיביים להתמודדות עם: פחדים, קבלת האחר, פיתוח מסוגלות, חיבור חברתי/ קהילתי , פיתוח שיח רגשי אפקטיבי ויצירת מרחב בריא ונעים בתקשורת של הילדים עם עצמם ועם הסובבים אותם.

מסגרת התכנית

12 מפגשים פרונטאליים  מרתקים  המשלבים אימון ואומנות

אשמח לקבל פרטים נוספים על תכנית אימון יצירתית

NLP לנוער

מטרת התכנית

תכנית NLP לנוער, הינה תכנית ייחודית, המלמדת טכניקות ותהליכים מעולם הnlp אשר יעצימו את בני הנוער ויספקו כלים אפקטיביים להתמודדות עם מצבי חיים שונים ומשתנים הן במישור האישי והן החברתי. תרומתה החברתית של התכנית הוכיחה עצמה כמוצלחת מזה שנים רבות ברחבי העולם והיום אנו נרגשים להנגישה לבני נוער בארץ, וליצור מרחב שנוח ונעים יותר לחיות בו עבור העולם בכלל ובני הנוער בפרט.

הקניית מיומנויות תקשורת, טכניות להגשמה והתמודדות עם מצבי לחץ, בניית חזון ודרכי פעולה להשגתו, זיהוי מצבים רגשיים והתמודדות

מסגרת התכנית

12 מפגשים פרונטליים בני 45 דקות או 6 מפגשים בני שעה וחצי מותאם לצורכי בית הספר.

אשמח לקבל פרטים נוספים על תכנית גפ"ן NLP לנוער

קורס אקולוגי למחזור טקסטיל

קורס העשרה בנוגע לזיהום תעשיית הטקסטיל.
קורס ערכי /חוויתי המקנה למידה תוך כדי יצירה העוסקת במחזור טקסטיל , נלמד על כל תהליך ייצור הבגד מגידול הצמח ועד מכירת הבגד בחנות. מה המשמעות האקולוגית העולמית של כל התהליך ומה אנחנו ברמה האישית יכולים לעשות?
בשלב המעשי נלמד כיצד להפוך ישן לחדש , כיצד לנצל חומריי גלם שיצאו משימוש.
המתודה העיקרית היא לקחת פריטיי לבוש ישנים , כלי מיטה, וילונות ישנים , מפות וכד' ונייצר מהם אביזרים חדשים . נראה כמה מוצרים ניתן להכין מחולצת טריקו אחת , נכיר את מכונת התפירה ונלמד אפילו לחדש בגדים . תוך כדי עיסוק בתהליך המחזור מתפתחת הנאה מיצירה וסיפוק מהתוצאה. ההפנמה שניתן בקלות לחדש בגד או ליצור ממנו פריטים חדשים חשובה להתנהלות חברתית, עצם העיסוק בסידור הארון לצורך הוצאת פריטים שלא בשימוש , היא כבר פעילות משפחתית . תהליך התפירה מאפשר גם שיתוף פעולה בין התלמידים וביה "ס בכל הנוגע לשיפור חזות בית ספר )תפירת וילונות, מפות , מגבות . או עזרה בתפירת תלבושות למופעים , לחגים ,הכנת אביזרי לבוש ועוד).

מטרת התכנית

העלאת מודעות אקולוגית בקרב בני הנוער . פיתוח חשיבה יצירתית לפיתרון בעיות, ע"י חידוש/ מיחזור חומרי טקסטיל ישנים.

מסגרת התכנית

14 מפגשים פרונטלים של 2 שעות אקדמיות, מפגש אחד תיאורטי – הרצאה על תהליך ייצור הבגד והמשמעות האקולוגית הכרוכה בזה. והשאר מפגשים מעשיים / יצירתיים / לימודיים למחזור חומרי טקסטיל.
אופציה שניה: סדנאות חד פעמיות להעלאת המודעות – מפגש בין שלוש שעות המשלב הרצאה ופעילות מעשית / יצירתית

אשמח לקבל על תכנית גפ"ן אקולוגית למחזור טקסטיל

תכנית לפיתוח מיומנויות רגשיות וחברתיות

התוכנית נותנת כלים להצלחה פדגוגית רגשית וחברתית. יצירת קשרים חברתיים,זיהוי נקודות החוזק של כל אחד ושימוש בהן בחברה ובכלל. פיתוח תחושת הבטחון העצמי ,הבעה רגשית אמפטיה לזולת ויסות רגשי חשיבה חיובית והקשבה. הצבת מטרות קצרות וארוכות טווח פיתוח מסוגלות וניהול יעיל בזמן.

מטרת התכנית

מיצוי הכישורים האישים החברתיים והפדגוגים בדרך להצלחה

מסגרת התכנית

10 מפגשים של 90 דקות
ניתן לבחור גם 5 מפגשים

אשמח לקבל פרטים נוספים על תכנית גפ"ן לפיתוח מיומנויות רגשיות וחברתיות

אומנות ועיצוב

הסדנה "מעצבים עולם טוב יותר" חושפת את בני הנוער לתחום עניין חדש ע"י יצירת עניין באומנות ועיצוב. בסדנה התלמידים יקבלו כלים מעשיים מעולם העיצוב וכחלק מהתהליך יעצבו חלל שייבחר בשטח בית הספר/המסגרת החינוכית. המטרה שהתלמידים יוכלו לבטא את מי שהם כלפי חוץ ושירגישו ביטחון וגאווה בעצמם ובמקום שאמור להיות עבורם "חממה" ומקום שכיף לחזור אליו מדיי יום. הסדנה משלבת בין עולם היצירה והעיצוב לעולם התוכן הפנימי תוך כדי בירור זהות אישית, הבעה אישית, צמצום התנהגויות קצה ואפשרות להתפתחות אישית וחברתית וכמו כן, מחזקת ערכים כגון: קיימות ואיכות הסביבה, טיפוח שייכות, אחריות אישית ועוד.. חלק מהמפגשים כוללים מפגשי יצירה שיובילו לתוצרים של המשתתפים ויעשירו את עולמם התרבותי, כמו כן, ירחיבו את הידע של עולמם הפנימי בתחומים שאינם חלק מתוכנית הלימודים הרשמית. הסדנה חושפת את בני הנוער לתחומים חדשים ע"י יצירת עניין באומנות, עיצוב ושיפור איכות החיים. הסדנה מייצרת מוטיבציה ואמונה ביכולות של כל אחד מהמשתתפים ובנוסף, חשיבה עתידית חיובית יותר.

מטרת התכנית

למידה המתבצעת מתוך התנסות מעשית בשטח בית הספר\המסגרת החינוכית ומובילה ערכים. הסדנה משלבת בין עולם היצירה והעיצוב לעולם התוכן הפנימי תוך כדי בירור זהות אישית, הבעה אישית, צמצום התנהגיות קצה ואפשרות להתפתחות אישית וחברתית. הרחבת ידע של עולמם הפנימי בתחומים שאינם חלק מתוכנית הלימודים הרשמית. הסדנה מייצרת מוטיבציה ואמונה ביכולות של כל אחד מהמשתתפים ובנוסף, חשיבה עתידית חיובית יותר!

מסגרת התכנית

12 מפגשים, משך כל מפגש שעה וחצי אקדמאיות.
*ניתן לבצע התאמה במבנה התוכנית ובמספר המפגשים על פי צרכי הקבוצה.

אשמח לקבל פרטים נוספים על תכנית גפ"ן אומנות ועיצוב

גרפיטי חברתי

תכנית תהליכית לפיתוח מנהיגות חברתית וקהילתית באמצעות כלים מעולם האומנות בכלל וציורי קיר במרחב בפרט.

מטרתה לאפשר לתלמידים להכיר את הפוטנציאל שיש בהם תוך כדי עשייה ואינטראקציה עם הסביבה ובכך לקדם ולדחוף אותם להיות יותר פעילים חברתית, לפתח כושר מנהיגות, מסוגלות אישית ולגרום להם להוביל באופן עצמאי את הפרוייקט במרחב החברתי, הקהילתי והסביבתי שלהם, משלב הגיית הרעיון, דרך כל היבטי התכנון ועד היישום בקהילה הלכה למעשה.

התכנית מבוססת על מתודולוגיות מעולם החינוך, ה-NLP והוראת האומנות ומשתמשת במודלים יישומיים לעיצוב חשיבה עצמאית, מקדמת ויוזמתית.

מטרת התכנית

העצמה אישית ופיתוח סביבתי, גילוי נקודות החוזק, עבודה בקבוצות,

מסגרת התכנית

12 מפגשים+ 3 מפגשי ליווי ליצירת פרויקט אומנותי במרחב. ניתן לבצע התאמות במבנה התכנית ובמספר המפגשים על פי צרכי הקבוצה

אשמח לקבל פרטים נוספים על תכנית גרפיטי חברתי

הנגשת מורשת תרבות אתיופיה

אנו דוגלים בהנגשת המורשת והתרבות האותנטית של יהודי אתיופיה לקהל הרחב על מנת למגר את הגזענות, העצמת הסובלנות בחברה הישראלית ופיתוח יכולת חברתית לקבלת האחר. מיזם חינוכי חברתי זה, מטרתו להעניק מאפיינים חינוכיים וערכיים לילדים, לבני נוער, הורים ועוד. אנו מאמינים מאוד, כי בעזרת היכרות עם הערכים והמסורת של יהודי אתיופיה, נצליח למגר את תופעת הגזענות, נעצים בחברה שלנו את הסובלנות, נפתח יכולת חברתית לקבלת האחר ובעיקר נבסס מקום שבו כל אחד יוכל להרגיש בטוח. כדברי הנביא ישעיהו: "איש לאחיו יעזרו ולאחיו יאמר חזק". המיזם שלנו נולד מתוך צורך ורצון להנחיל את הערכים והעוצמות של יהודי אתיופי בחברה הישראלית. 

מטרת התכנית

מטרתנו לסייע בהשתלבות הקהילה האתיופית בחברה הישראלית על ידי הכרות וחשיפה למסורת והתרבות של הקהילה. כמו גם, צמצום תופעת הגזענות והאפליה כלפי הקהילה האתיופית. הפעילויות שלנו מועברות בצורה חווייתית וערכית, תוך שימוש בחמשת החושים: שמיעה, טעם, ריח, ראיה ומגע. ההרצאות והסדנאות שלנו מועברות ע"י מדריכים בני הקהילה האתיופית, שמחוברים לערכים ולמורשת יהודי אתיופיה. אופי הפעילות המועברת משתנה בהתאם לקבוצה ולקהל היעד, וניתנים לקבוצות מכל הארץ ומכל גווני האוכלוסייה.

מסגרת התכנית

12 מפגשים+ 3 מפגשי ליווי ליצירת פרויקט אומנותי במרחב. ניתן לבצע התאמות במבנה התכנית ובמספר המפגשים על פי צרכי הקבוצה

אשמח לקבל פרטים נוספים על תכנית להנגשת מורשת תרבות אתיופיה

קריקטורה להבעת עמדה

אנו חיים בעולם בו אנו נחשפים לתרבות חזותית עשירה, מגוונת ומורכבת מאי פעם, אנו נחשפים מכל עבר לדימויים חזותיים בין אם זה במוזיאונים, מוסדות ציבוריים, ברחוב וכדומה. אמצעים חזותיים חשובים להבניית הזיכרון הפרטי והקולקטיבי, בגיבושן של אידיאולוגיות וכמובן גם באמנות. בשונה מאמצעים חזותיים אחרים, לקריקטורה אין יומרה אסתטית, היא מציגה אירועים מנקודת מבט אישית, לא שגרתית ולרוב חתרנית.

המשתתפים יבינו את תפקידה של הקריקטורה בהעברת מידע ויעשו שימוש במאפייני הקריקטורה להבעת עמדות אישיות בהקשר לנושא או לרעיון לבחירתם. יצירת דמות שמאפיינת את הנוער הישראלי תוך ביטוי רעיונות, ניסוי וטעייה ובנוסף יצירת קריקטורה בעלת תוכן מחאתי\ רעיון ביקורתי\ מסר חברתי או פוליטי. בסדנה זו ישנם ערכים נוספים שבאים לידי ביטוי כמו למשל זהות אישית ותרבותית.


בתכנית זו אנו נתייחס לקריקטורה ככלי מחאה והעברת מסר בעקבות קריקטורות ישראליות שמוצגות בעיתונים היומיים. נתייחס למושגים שונים מעולם האמנות כגון סוגי קווים המשמשים להבעות פנים שונות, דו- ממד ותלת-ממד, תפיסת חלל, יציאה אל המרחב הציבורי מדפי העיתון, העברת מסרים בהקשרים ובדרכים שונות נוספות.

המשתתפים ילמדו על קריקטורה כאמצעי חזותי אמנותי ולמאפיינים הייחודיים לה על מנת שיוכלו לזהותה, להגדירה וליצור באמצעותה.

מטרת התכנית

מיומנויות שהתלמידים ירכשו במהלך התכנית: פיתוח התבוננות, חשיבה אומנותית, תכנון מקדים, עבודה בקבוצות, העמקה, מחקר ולמידה, פיתוח חשיבה ביקורתית, שימוש בדמיון ובמקוריות, למידה כהתנסות וכחוויה, פיתוח העזה.

מסגרת התכנית

 12 מפגשים פרונטליים בני 45 דקות או 6 מפגשים בני שעה וחצי מותאם לצורכי בית הספר.

אשמח לקבל פרטים נוספים על תכנית קריקטורה להבעת עמדה

תקשורת ויזואלית באמצעות מצלמה

קורס מקצועי לצילום עם מצלמה דיגיטלית ייעודית, נלמד את כל טכניקות הצילום ותפעול המצלמה, פיתוח השפה הצילומית ומגוון סגנונות צילום, נלמד ונתנסה עם תאורות מסוגים שונים – טבעית ומלאכותית, נפתח את יכולות הקומפוזיציה, זווית צילום, עומק שדה, שימוש בעדשות שונות, עיבוד התמונה במחשב ועוד

מטרת התכנית

פיתוח תקשורת ויזואלית ויצירתיות בצילום, עבודה קבוצתית חווייתית ומעשירה. הצגת עבודות התלמידים עם העשייה החברתית שהיתה לאורך כל הדרך

מסגרת התכנית

12 מפגשים של 2 שעות אקדמיות בכל מפגש

אשמח לקבל פרטים נוספים על תכנית תקשורת ויזואלית באמצעות מצלמה

גיבוש חברתי ויזואלי באמצעות מצלמה

מפגש העשרה ייחודי לצילום בסטודיו כיתתי, צילום בסמארטפון ועם מצלמה מקצועית. מפגש חווייתי, פיתוח האמנות החזותית, נפתח את הידע שלנו בצילום סטודיו בתאורה טבעית ומלאכותית ליצירת תקשורת צילומית

מטרת התכנית

גיבוש חברתי, העשרה ויצירת תוכן ויזואלי בתוך כיתה ליצירה משותפת, פיתוח השפה הצילומית ויצירתיות בצילום

מסגרת התכנית

מפגש אחד של 3 שעות אקדמיות

אשמח לקב פרטים על תכנית גיבוש חברתי ויזואלי באמצעות מצלמה

פיתוח תקשורת חזותית באמצעות צילום

צילום יצירתי בסמארטפון, 6 מפגשים חווייתיים, מפתחים ומגבשים ליצירת תקשורת צילומית, פיתוח היצירתיות והאמנות החזותית. תרגול ופיתוח היצירתיות בעזרת עזרים רבים (חפצים קטנים, מוצרי מזון, תאורה מיוחדת וכו')

מטרת התכנית

פיתוח תקשורת ויזואלית ויצירתיות בצילום, פיתוח השפה הצילומית, עבודה קבוצתית חווייתית ומעשירה. הצגת עבודות התלמידים עם העשייה החברתית שהיתה לאורך כל הדרך, הקניית בטחון שייכות וגאווה.

מסגרת התכנית

6 מפגשים של 2 שעות אקדמיות בכל מפגש

אשמח לקבל פרטים על תכנית פיתוח תקשורת חזותית באמצעות צילום

תנועה ומוסיקה לגיבוש קבוצתי ופיתוח מודעות

תוכנית דרמה הינה תוכנית חוויתית , מגבשת ומלאה בהומור המעניקה נקודת מבט רעננה על החיים. מעניקה סט של כלים מעשיים לזהות את הדברים הקטניםשגורמים לנו שמחה גדולה , תוך מציאת הכוחות בשתוכינו והכרת הטוב שבנו כרן ועכשיו

מטרת התכנית

התוכנית ייחודית ומגבשת המעלה מודעות עצמית ומכוונת להתבוננות בקבוצה דרך חוויה ותנועה , בשילוב אביזרים ובליווי מוסיקה

מסגרת התכנית

מפגש חד פעמי

אשמח לקבל פרטים על תכנית תנועה ומוסיקה לגיבוש קבוצתי ופיתוח מודעות

חיזוק ופיתוח עוצמה פנימית כמו ביוניקורן

בכל אחד מאיתנו קיים היוניקורן – אותה חיה מיתולוגית יוצאת דופן שהיא תופעה ייחודית וחד פעמית בטבע. כל אדם הוא יחיד ומיוחד ורואה את העולם בדרכו שלו. התוכנית מיועדת לילדים ובני נוער ומתקיימת בקבוצות קטנות במטרה לגלות את הייחודיות של כל אדם, להעצים אותו, לשפר את החוסן הנפשי שלו ואת איכות חייו. בעזרת כלי ה-NLP והדמיון המודרך נצא למסע לגילוי כוחות העל הטמונים בנו, נשפר את התקשורת שלנו עם עצמנו ועם אחרים, נעקוף את האמונות והדפוסים המגבילים שלנו, נלמד כלים שיאפשרו לנו להתגבר על האתגרים העומדים בדרכנו ולכבוש כל מטרה שהצבנו לעצמנו.

מטרת התכנית

נרכוש כלים וטכניקות מעולם ה-NLP לפיתוח חוסן, מודעות עצמית, תחושת מסוגלות ותפיסה עצמית חיובית. המשתתפים יזהו את הכוחות הטמונים בהם, יבינו את התפיסה שלהם את עצמם והסביבה, יתנתקו מדפוסים מגבילים וירכשו תבניות מעצימות.

מסגרת התכנית

12 מפגשים של 2 שעות אקדמיות בכל מפגש

אשמח לקבל פרטים על תכנית חיזוק ופיתוח עוצמה פנימית כמו ביוניקורן

חיזוק ופיתוח עוצמה פנימית כמו ביוניקורן

מקצוע ההוראה הוא הרבה יותר מפדגוגיה, שיעורים, עובדות ומבחנים. הוא עוסק במערכות יחסים, רגשות, מוטיבציות, אסטרטגיות ותקשורת. כל מה שחשוב בכיתה הוא מה שעובר למורה בראש, ומה שעובר לתלמידים בראש. בסופו של דבר, הסטייט הרגשי איתו ניכנס/ת המורה לכיתה הוא בעל ההשפעה הגדולה ביותר על התלמידים, מידת המוטיבציה היא זו שמניעה את קצב השיעור, והיכולת להפיג את המתחים שנוצרים בכיתה היא זו שיוצרת את האקלים הכיתתי. הוראה אפקטיבית מתחילה ונגמרת ביכולת המורה לנהל את התגובות הפנימיות וההתנהגויות החיצוניות שלו. התוכנית כוללת סדנה תהליכית במסגרתה ירכשו הצוותים החינוכיים ידע, כלים מעשיים וטכניקות עוצמתיות מעולם ה-NLP על מנת לנהל את מצבם הרגשי, תגובותיהם והעצמת תחושת המסוגלות שלהם להתמודד עם משמעת, מצבי לחץ, העברת מסרים אפקטיביים, פיתוח חשיבה חיובית, הצבת מטרות וחתירה אליהם, החדרת מוטיבציה ללמידה, ניהול עצמי וניהול הכיתה ועוד..

מטרת התכנית

להעניק לצוותי החינוך ארגז כלים מעשי ואפקטיבי להתפתחות אישית עוצמתית, חוסן נפשי ומסוגלות במטרה להתמודדעם משמעת, מצבי לחץ, העברת מסרים אפקטיביים, פיתוח חשיבה חיובית, הצבת מטרות וחתירה אליהם, החדרת מוטיבציה ללמידה, ניהול עצמי וניהול הכיתה ועוד.. וכל זאת על מנת למנוע שחירה ונשירה של צוותי חינוך.

מסגרת התכנית

5 מפגשים של 2 שעות אקדמיות בכל מפגש

אשמח לקבל פרטים על תכנית לחיזוק חוסן ועוצמת יוניקורן למורים ומנהלים

רוצים לקבל פרטים על התוכניות? בשמחה! השאירו פרטים ונחזור אליכם

ליווי וייעוץ 360

הלקוחות שלנו נהנים מייעוץ וליווי שוטף בכל נדבכי הפעילות, החל בהכוונה של מנהלי הארגון והיחידות השונות, ועד יישום וביצוע של אחרון הפרטים מול עובדים ומתנדבים. אנחנו מעורבים ביצירת חזון ובתכנון אסטרטגי, בהבניה של תהליכי עבודה נכונים, קביעת יעדים, הקמת תשתיות וכן בגיוס צוותי עבודה ומתנדבים

מומחים לחדשנות חברתית

אנחנו ב Arete מאמינים שכדי להוביל שינוי וליצור ערך מוסף אמיתי , עלינו לחשוב, לתכנן ולפעול בדרך אחרת מזו שהכרנו. מתוך הנחת העבודה הזו, אנחנו פועלים מזה שלושה עשורים , שבמהלכם, עזרנו לעשרות ארגונים לתכנן, לפתח ולנהל תכניות ומיזמים חדשניים שהצליחו לחולל שינוי ולשפר את פני החברה והקהילה

מודלים מהעולם העסקי

שיטת העבודה שלנו נשענת על ידע, כלים ומודלים הלקוחים מהעולם העסקי ומערבים צורת חשיבה יזמית. לכן, הפתרונות שאנחנו מובילים עבור הארגונים שאנו עובדים איתם מבוססים תמיד על תכנון אסטרטגי ממוקד-מטרה, הצבת יעדים, קביעת מדדי הצלחה, מעקב אחר תוצאות ולמידה מתמדת לצורך מיטוב תהליכים

שתפו אותנו